Kızlar kızım 2.5 aylık sütüm var ama öyle ahım şahım taşan olmadı hiç. yeterince su içiyorum ama Bir kaç gündür denedim kabak tatlısı yapmıştım. Onu yedikten sonr inanılmaz sütüm olmaya başladı. Düşünüyorum farklı başka birşey yemedim. Tatlının yaptığını düşünüyorum. Üzerine tahin ve ceviz.. Bir deneyin derim.. Umarım herkeste bol bol süt olur. 🥰