Gozzzde1 Merhaba güzel anneler. Bir hevesle sütlerimi sağıp dolaba atmak için Mochi almıştım ama sağacak kadar sütüm çıkmadı. Çok az kullandığım Mochi’yi 24 süt torbasını uygun fiyattan vermek istiyorum.
Tuba Gozzzde1 Merhaba, il etiketi eklemek için soruyorum. Hangi il? Ürüne ait görsel ve fiyat bilgisi de ekler misiniz? ☺️