Oğlum 1.5 yaşında. Şuan hasta. Soğuk algınlığı. Öksürüyor felan. Pekmez tereyağ öksürük şurupları neler yaptım. Şükür biraz daha iyi 2 gündür. Fakat artık Nerdeyse birşey yemiyor diyebilirim. Kilo verdi bariz belli. Pijamaları felan düşüyor belinden. 5 numara bile küçük gelen bez şuan 4+ denedim oluyor düşünün yani. Nutrigen balık yağı supra üzüm ekstresi neler içiriyorum.içtiği formül mamayı Bile içmiyor. Gece 12 gibi rüya beslenmesi yaptım 60 cc mama içti. Şimdi 120 cc yaptım damla içmedi Nerdeyse. Hasta olduğu için mi neden anlamıyorum. Çok üzülüyorum. İnanın kriz geçirecektim az önce biberon fırlattım yere.ok huysuz aksi tuhaf ağlama şekli var şuan. Eski bebeğim gitti yenisi geldi. Özellikle kilo vermesine çok takıyorum. Ne yapacağım ben? İnanın çok üzülüyorum