Yagmurtekin Musam biz daha geçmedik yumurtaya 6 aylık, 5 aylıkken başladık ek gıdaya, bu ay geçeriz herhalde. Nasıl yediriyorsunuz siz?
Moorbit Kızlar benim oğlum 17 Temmuz doğumlu. 4 aylık şuan. Ek gıdaya beş ay bitince mi başlayacağım. Yoksa altı bitince mi?