Merhaba anneler 19unda doğum yaptım iki günlük bebeğim var hastanedeykende sürekli meme arınıyodu ben zırt pırt vermiyim diye bir saat iki saat bekliyordum eve geldik bebeği uyandırmak biraz zor oluyodu burnunda hafif bi sarılık var gibide yok gibide tam emin değilim artık her meme arandığında veriyorum uyanabiliyo ve memeyi tutabiliyo sık sık emziriyorum 10 dakka kadar emiyo ama şöyle emiyo duruyo emiyo duruyo ve en son uyuya kalıyo bunu yaşayan varmı napmam lazım söylermisiniz lütfen