Merhaba anneler bizler 4 ay 24 günlük olduk ve bi kaç gecedir bebeğimin ellerinin çok sıcak olduğunu farkettim ama öyle böyle değil ateşi var zannedip çok panikliyoruz ateşini ölçüyorum 36 37 falan çıkıyo ama elleri ve ensesi yanıyo çocuğun neden olur acaba hiç bir fikriniz var mı