Kızım 4 buçuk aylık. Önceleri uykuları çok güzeldi ama anlam veremediğim şekilde atak dönemimidir bilemedim ama bu ayı çok zor geçiriyoruz sabah 5 lere kadar ayakta kalıyor ne yaparsam yapayım uyumuyor ne yapmalıyım bilgilendirin lütfen. Ayrıca uyku oyuncağı,ninniler,kucakta uyutmaya çalışma, masaj yaparak uyutma hepsini denedim.