CPolat Merhaba canim anneler . Birseg sorucaktim devlet ilk cocuga 300 tl para veriyordu buna nerden basvurmamiz gerekiyor benim cocugum 2 aylik simfi basvursam yararlanabilirmym
Deletedmom0099 CPolat 3 aya kadar oluyor ilçezdeki aile sosyal yardımlaşma vakfına gitmeniz gerekiyor
talula CPolat evet bebeğim 3,5 aylık yeni başvurdum sosyal güvenlik kurumuna gidiyorsun dilekçe veriyorsun
Buseersoyy CPolat 5yaşına kadar oluyor yakın zamanda tanıdık doğum yaptı ilk çocuğununkini almamış ikisine bir yatırmışlar
Zhra_cil Annesiballlisi canım cocuk parası hiçbir şart olmaksızın her aileye veriliyor diye biliyorum. İyi bir arastır bence
Ilk_mucizem60 CPolat size en yakın sosyal hizmet merkezine gidin saniye süruyor başvuru bebeginizin kimligi ile cok gec kalmayın bence
Bebegimm1 CPolat sosyal yardimlasmaya Bebeginizin kimligi ile gidip basvuru yapin ptt ye yatiyor 1 ay icinde