dml2703 bizim binada çevrede çok var. İlaçlama yaptık ama tek bizim binanın yapmasıyla olmadı binalar bitişik gibi arkadaşında pek mesafe yok. Gördüğüm zaman o böceği bana titreme geliyor öldüremiyorum bile çok korkuyorum o böcekten. Duşakabinden çıkıyor bende deliği kapattım banyodan banyoya açıyorum.