Uraz24 benim bebeğim de erken doğduğu için kuvözde kalmıştı. Siz şimdi 2. Aşamaya geçmişsiniz. Benim bebeğim de 2. Aşamadan başlamıştı. Daha sonra burnundaki basınçlı oksijen de çıkarılacak ve kuvözde bulunan oksijen ile nefes alıp vermesi beklenilecek, eğer değerlerinde bir düşme olmazsa kuvözde bulunan oksijen ile nefes alıp verebilirse taburcu olur. Kızım toplamda 10 gün kalmıştı