Biranne91 benim de 2 gün şişti . 2 . günü kızımı emzirdim uyku arasında biraz sonra rahatladım. Ama öncesinde buzlu lahanayı koydum. Maydonoz kaynattım onu da beklettim. Bol bol 1 bardak suya limon sıktım içtim limon da kesiyor. Suyunuza limon , nane , maydonoz atabilirsiniz. Arada elimle sağım yaptım. Sürekli de masaj yaptım bezelenmesin diye. 3.gün şiş kalmadı. Ben ağrı kesici yuttum kulak ağrımdan dolayı belki de şiştiği zaman pek acı hissetmedim.