Gulenay1234 Kızlar doğum içim değil de bi dedemiz rahatsızlandı devlet hastanesinde yatıyor özel oda ücretli mi bilginiz var mı SSK hastanesi
Deletedmom27337 Gulenay1234 üniversite hastanesinde kadın doğum bölümünde yattım 1 gece. Özel odası varmış 100₺ istemişlerdi. Devlettede öyledir heralde
elmaliturtam Gulenay1234 evet ücretli yengem beş sene önce bir ameliyat için devlette özel oda da kaldı ücretli idi tutarı tam hatırlamıyorum