Yesimgulcakir Kızlar yaşayan varmı 11 gün oldu ameliyat yerim içten şişti doktora mesaj attım ödemdir geçer dedi ama bu sabah şiş olan bi tarafta açılma olduğunu fark ettım 🙄
Cimcimelerinnnesi Yesimgulcakir benimde 16 gun oldu dogum yapalı . Ikinci spinal sezeryan oldum . Sağ tarafım cok aciyordu ağrıyordu. Haftalık kontrolümde doktor bakti ödem var dedi 2 3 güne gecer dedi ve gerçekten gecti . Ama siz doktorunuza muhakkak görünün açılma olması endişeli. Dıştan yapıştırma mi dikişleriniz ?
Zeynep05 Yesimgulcakir bende spinal anestezi ile sezeryan oldum. Ve 2. Hafta da dikiş yerimde açıklık oldu kanama başladı. Doktorum iltihap olduğunu söyledi. 10 gün boyunca kurutucu antibiyotik kullandım ama çok zordu. Çok şükür antibiyotik fayda etti ve kurudu
Adelimmm Yesimgulcakir benmde bı tarafta böyle nohuttan bıraz buyuk sıslık vardı acıyordu dktora gıttıgım de ani hareketten olablr dedı bebeğe eğilip kalkarken tabı sızınkını blemem genelde hrkeste oluyr ama
TugcEsila Yesimgulcakir 52 gün önce bende spinal sezeryan ile dogum yaptim. Sol taraf dikis baslangicimda benmde sislik var doktorm dikisin basladigi yer zamanla iner 6 7 ayi bulur uyusuklugunun gecmesi de demisti ama herhangi bir enfeksiyon acilma yasamadim. Dün gece sağ taraftaki dikis baslangıcında bir kasinma sislik oldu biraz kasimadim zor dayandim sabaha inmisti ama sol taraf şiş hala icerden.
Cimcimelerinnnesi Zeyk evet suanda hala aciyor dikislerimin orasi degil ama gobek deligimin alti hala acıyor.
Yesimgulcakir Zeynep05 benım doktor ödemdir dede gel bakalım falan demedı , acaba iltihap akmadığı içinmi önemsemedi 🤔🤔
Yesimgulcakir Heraninannesi benimde estetik içte dikiş var üstte yapıstırmıslar etı , senın şiştiğinde acıyormuydu iğne batması gibi oluyor 😢
Yesimgulcakir Adelimmm bende çok zorladım kendımı , biraz kendımı iyi hissettım bebek aracıyla dışarı çıktım otobuse sok onu falan zorladım sanırım , birde kabız ve gaz sancısı tuttu o yüzdende zorlamiş olabilirim dikişleri😢😢
Slalaylau Benim de şişlik var iki uçta antibiyotiği 2 gün unuttum ondan oldu bir de bebeğe ani kalkıyorum yataktan o da etki etti galiba bi hafta oldu hala geçicek bekliyorum 😪 ağrı yapıyor arada
Cimcimelerinnnesi Zeyk gayet normal dedi . Sag tarafim cok agriyordu aciyordu oturup kalkarken . Çok erken ayaklanmissin ödem toplamış orasi drdi. Bende neden sadece orasi dedim cunku tüm dikişlerin topladığı yer orasi dedi daha fazla iç dikis var orda dedi . Dışı yapıştırma zaten dıştan bir sıkıntı yok ama iç dikişlerin en sagi önemliydi gecti cok sukur .
Dmttt Bende 13 gün önce oldum bendede aynı sağ tarafta şişlik var dikişin hemen üst kısmında ama açılma akinti falan yok ben çok fazla yatıp dinlenemedin biraz da üşüdüm sanırım havalara aldanıp ondan olabileceğini düşünmüştüm. Demekki sadece bende olmamış