keremm00 bebeğim kapalı bıngıldak doğdu,çok şükür hamdolsun düzenli büyüdü,50-75 persentilde hep🤲🏻 7.ay kontrolünde 44,5 tu. Bu ay ölçüm için götürmeyeceğim 8.ayda ben ölçeceğim artık. Şu an 7 ay 28 günlük. Siz de düzenli ölçtürün sıkıntı olmaz Allahın izniyle