Uykucu merhaba ben lise de çocuk gelişimi okudum ama mezun olmadım bazı sebeplerden simdi geçen de okula gittim 2. Dönem staj yapicam tekrar ama benim o zaman 32 aylık olucak kızım okul kızımı yanıma almama izin verir mi? Anneme bıraksam okula gidip gelme geç olur