slvr-ucr43 Merhaba anneler biraz içimi dökmek istedim beni en iyi sizler anlarsınız. 1 hafta önce sezeryanla doğum yaptım bebeğim yavaş gelişiyordu nst de sancılarım çıktı açılmam da olunca hemen doğuma aldılar beni. Bebeğim 34 haftalık 1600 gram doğdu hemen küveze aldılar. 5. gün solunum cihazından çıkarmışlar. Sarılık olmuş geçmiş. 2 kiloyu geçtiğinde çıkabileceğini söylediler. 2 günde bir görmemize izin veriyolar. O 2 günde de süt sağıp götürüyoruz. Hastaneden eli boş çıkmak o kadar zordu ki. Onu orada bırakıp eve dönmek çok üzdü beni. 1 haftadır kimseye anlatamadım içimde tuttum ama bu gece tutamadığımı farkettim artık. Minicik bedeniyle savaşıyor. Kokusunu bile bilmiyorum. Küvez yolu beklemek çok zormuş. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Küvez yolu bekleyen annelere dayanma gücü versin. Sağ salim kavuşalım inşallah yavrularımıza😔🤲
Ikizannesi5 slvr-ucr43 canim benim benim oğlum 34 ikizlerim ise 25 haftalik doğumlu ikizlerim 89 güm kaldı kuvezde 700 gramlardi neler çektim seni o kadar iyi anlıyorum ki inan bana surec yavaş geçecek gibi oluyor ama bi anda bi bakıyorsun minik kucağında oluyor stres yapma bol bol sut sağ emzirirken gibi 3 saate bir ki sutun azalmasin çoğalsın kuzum rabbim yardımcın olsun su süreci sana su gibi geçirsin insallah 🍀🤲🏻
Balkupum2505 slvr-ucr43 rabbim saglikla kavustursun sizi oğlumda kalmişti 11 gün küvezde o 11 gün sanki yıl asır gibi gelmisti bana ve ben 11 gün boyunca pandemiden dolayi goremedim bebegimi sadce süt götürüyodu esim onuda kapidan aliyolardi hic bir sekilde göstermediler sabirli ol cnm sag salim kavusun insallah
susunbebekuyuyo slvr-ucr43 benim bebeğimde solunumdan dolayı 1 hafta kaldı seni çok iyi anlıyorum o hastaneden eve ağlaya ağlaya geldim 2. bebeğim bu benim 2 yaşında birde kızım var o boş pusetle eve dönmek mahvetti beni büyük kızım üzüldüğümü anlamasın diye ağlayamıyordum evde banyoda gizli gizli ağladım hep kokusunu içime çekemedim kucağıma alamadım her gün yüreğim ağzımda haber bekledim hastaneden devamlı süt gönderdim fazla fazla çok şükür o süreç bitti emzirmeye gittğimde öyle heyecanlandım ki anlatamam rabbim tez vakitte sizide kavuştursun koynundan ayırmasın 🙏🏼💕
AlyaMina5 slvr-ucr43 ahh canım geçmiş olsun en yakın zamanda kucağına alırsın inş bende çok bekledim 73 gün kaldı benm kıızm günler hemen geçiyor şimdi yanımda çok şükür kötü günler geride kaldı benm kızımda çok zorluk çekti 27 haftalık 800 grm doğdu enfeksiyonu 190 lardaydı izolasyon odasında tek kalıyordu her gittiğimde başka şeylerle karşılaşıyordum ,1700 gram olunca hastaneden çıktık kro olarak 4 aylık düZeltilmiş te 45 gün falan şuan 3600 grm çok şükür iyi bir sıkıntısı yok
slvr-ucr43 Ikizannesi5 teşekkür ederim canım inşallah 2 saatte bir sağıyorum gün geçtikçe çoğalıyor sütüm ve çoğaldıkça umudum artıyor mutlu oluyorum inşallah çabuk toparlar 😔
Daphnemom Benim kızım da 33+2de 1710 gr doğdu 16 gün kuvözde kaldı eve geldiğinde 2.5 kilo civarıydı. Bu günler çok zor, çok yıpratıcı ama güçlü olun, onlar çok güçlü gerçekten ♥️ kızım şimdi 11.5 aylık o günler hiç yaşanmamış gibi