Emzırmeyerek 😂saka saka bu kotu espırıyı unutalım
bebegnız 6 ayını tamamladysa aksamlarınek gıda desteklı besleyın uyutun gece uyanması alıskanlıktır karnı toksa altı temızse bı agrısı yoksa beslemeden tekrar uyutmaya gecın bu esnada verıyosanız su verebılırsınız(kac aylık oldgunu belırtmedıgunız ıcın onerıyorm uygun degılse tabıkı vermeyın)
yatagından almadan sakınce oksayp pıspıslayın
gerekırse kucagınıza alıp tekrar sakınlesınce bırakp yıne deneyın
sabır gerektıren bısey ama ımkansız degıl