_YanakReisinAnnesii Yaklaşık 10 gün sonra 4 aylık aşımız var nasıl geçiyor acaba ateş durumu nasıl oluyor kaç tane aşı yapılıyor 🙏
KumsaLina _YanakReisinAnnesii sağ sol 2 bacağa aşı yapıyorlar, bizde hafif ateş oldu ama çok mızmız oldu
5Minnak5 Hıc sorun yasamadim denilebilir 1 ay once yapildi. Ufak tefek mızmızlanma oldu ertesi gün ondan da eser kalmadi.
_YanakReisinAnnesii Deletedmom5284 zaten aşırı mız mız bir bebek her aşı zamanı aşırı strese giriyorum 3 e 5 e katlanıyor mız mızlığı 😂
_YanakReisinAnnesii yeni4747 d vitaminini de sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum ocean kullanıyorum onu da kullanmam kendim alırım herkes böyle söylüyor çünkü