Merhaba 3 aylık bir bebeğim var. Elleri sürekli ağzında ve çok salyası var. Bu dönemler için hep normal diyorlar. Erken diş habercisi olabilir mi ☺️ Bu dönemlerde sizin bebekleriniz nasıldı ? Bir de sürekli meme emmek istiyor. Meme emmek dünyası olmuş durumda ☺️ Tecrübelerini aktaran annelere şimdiden çok teşekkür ederim