Cihangirinannesi25 Anneler ben hergun ne yapsam diye düşünüyorum ek gıda için siz nelere geçtiniz ne çeşitler yapiyorsunuz ben dokunur diye veya alerji yapar diye tedirgin oluyorum çok çeşite geçemiyorum sizler neler veriyrosunuz ana öğün ara öğün nasıl besliyorsunuz
Bebegimmete Cihangirinannesi25 sabah 10 da uyandığı için mama 12-1 arası kahvaltımız yulaf ezmesi muz yumurta sarısı 3-4 gibi biraz mama mamadan 2 saat sonra pirinçli pırasa veya kıymalı havuçlu şehriyeli çorba yapıyorum genelde kendim uyduruyorum. Karnabahar prinç tavuk ezmesi Tarhana havuç katıyorum biraz tat versin diye erişte Li mercimek yanında yoğurt aklıma gelenler bunlar umarım faydalı olur ☺️
25moonlight2021 Cihangirinannesi25 Bebegimmete paslan Hanımlar instagramda birlikteanneyiz e bakın hergün verdiği kahvaltının ana ara öğünlerinin tarifini paylaşıyor. Doyurucu besleyici güzel tarifleri var. Ben yemek bulamayınca hemen oraya bakıyorum 🤭🌸
paslan Ben de aynıyım pankek yapıyorum hee sabah avokado koyuyorum yanına da öğlen sebze çorbası veya sebzeler bazen kıyma da ekliyorum akşam ise yoğurtlu yemekler veriyorum hafif oluyor. Ama kış meyvelerini vermeye bi türlü cesaret edemedim