Minel123 Arslann ben kullanıyorum çok memnumun , bebeğim aşırı gazlıydı ve kabızdı sadece mama ile beslendıgı için çok şükür düzeldi, diğer sma gibi kilo aldırması iyi , sadece daha hafif sindirimi kolay mama