Poyris 53 günlük. İki gündür emdikten sonra gazını çıkartırken ya da cıkardıktan sonra avazı vıktıgı kadar ağlıyor. Bi yandan da kusuyır. Neden acaba ? Şimdiye kadar böyle bir sorunumuz yoktu
cilemm_karasu Poyris henüz çok küçük bebeğiniz normal ağlaması gaz sancısını atamıyordur uykusu gelmiştir büyüdükçe azalıyor bu sorunlar merak etmeyin
Poyris Ipek1405 baktırmadık pazartesi gideceğiz bakalım. Reflü sonradan da cıkabılır mı acaba ? Ya da ilerledi belki de
Poyris Ipek1405 merhaba, doktor kızdı bile. Siz istoysunuz hiç ağlamasın dedi. Her şeye normal dedi. Kusmasına, ağlamasına. İlaç da vermedi. Sabredin dedi. Azaldı .
Ipek1405 Ama avazı cıktıgı kadar diyince bızde basımıza gelenleri söyledik ıyı cok sukur buseyi yoksa