Merveeb18 4 ay 10 günlük çok huzursuz ateşi 37.7 ağrı kesici ateş düşürücü verdim ama hastaneye gitmelimiyim hemen ara ara düşüyor geri çıkıyor
Ugurbebek67 Merveeb18 suyun işine aspirin koyup eritin vücuduna sürün sirkede ekleyebilirsiniz ben hep öyle yapıyorum
Meltemvske Merveeb18 üstü çok kalın olmasın canım ılık bi duş aldır 38 ve üstü olmadan acile götürme müdahale etmiyolar korkma sen calpol ver 6 saatte bir sirkeli su yap koltuk altına eklem yerlerine koy
Meltemvske Merveeb18 bide dijital ateş ölçer hep 1 derece fazla gösterir canım aklında olsun bebeğim 6 aylık geçen 3 gün çektik en son acile gittim doktor söyledi 1 derece evdeki ateş ölçer fazla söyler dedi 38 olmadan getirme evde ılık duş aldır ilacını ver ateşini takip et uyuma ama gece çıkmasın ateşi Allahım şifa versin 🙏🏻
Kuzeybey2209 Merveeb18 ılık duş aldır fazla kalın giyindirme canım . Calpol ver ,sarımsak ez zeyin yağına koy yarım saat sonra ayaklarının altına masaj yap , ılık bezle alın koltuk altı sil Rabbim şifa versin