Arkadaşlar 3 ay 22 günlük kızım var zaten gündüz uykusu çok azdı ama yinede uyurdu 3 ayına girer girmez resmen bittim gece 10 demeden derin uyuyan bebeğim gitti yerine sürekli sürekli uyuyan ve uyukuya direnç geldi son bir hafta resmen ziryedeyiz artık gecede gündüz de Zoraki uyku var ve sürekli ağlak huysuz oldu 4 ay atağı erken başlayan varmı ve bide lütfen düzeliyor dimi bu atak sonrası en azından azalıyor dimi 🙄