elcn4139 doğal yontem olarak zeytinyağina karanfil koyup bekleyip onu kullanıyorlardı galiba ama ben kullanmadım ne yalan söyleyeyim. Ben kızıma osanit kullanıyorum. Allah a şükür sorunsuz geçiyor diş dönemi,biraz pahalı ama aylarca gidiyor. Kesinlikle tavsiyemdir