Bebegimin bugün yavaş yavaş sesi kırılmaya başladı suan cızırtı cızırtı kısık 4 ay 14 gunluk ne yapsam gecer anne sutu ile besleniyor sadece telaş yaptim birde surekli ağlamalı bir durumumuz var disleri kaşınıyor bu sebepten de olabilir mi bilginize ihtiyacım var