kubraburak Bende lazere gidiyordum ama hamile kalınca yarım kaldı salı günü başlayacağım inşallah. Benim gittiğimin yer emzirdiğim için sadece koltuk yapmıyor süt bezleri ne olduğu için cesaret edip o vebali almak istemiyorum dedi abla yoksa sıkıntı olmuyor lazer