Alpbeybi Herkese selam. Bestiron kullanıp pişik, gaz, huzursuzluk, ishal, kakada kan yaşayan oldu mu?
Asl90 Alpbeybi bende kullanıyorum bi sorun yaratmadı. Doktora danışın mutlaka belki sizin bebekte yan etki yaptı bilinmez yada emziriyorsanız siz farklı bişey yediniz mi alerji yapabilecek yada kan olduğuna eminmisiniz popoda çatlak var mı kabızsa belki poposu çatlamış kan ordan gelmiştir
Alpbeybi Liona 4.gün sonunda kan gördüm bu gece, çok gerildim. Doktorla yarın sabah konuşabilirim ancak
Liona Alpbeybi alerji olabilir mi acaba ? Kakada kan pişik aklıma alerjiyi getirdi? Belki enfeksiyon kapmıştır . Yada Yediklerinden kaynaklı olabilir. Sabah damlayı bi vermeyin bakın bulgular devam edicek mi ?
Alpbeybi Betim 5,5 aylık olmak üzere. Bu zamana kadar hiç alerji belirtisi görmedim bebeğimde herhangi bişeye karşı. 4 gündür bestiron veriyorum, hem huzursuz hem de bunlar oldu işte
Betim Alpbeybi hım anladım, ek gıdaya geçmediniz değil mi ? Neden oldu acaba bir danışın bakalım me diyecek
Alpbeybi Betim yok ek gıda da yok, sadece anne sütü. Demir ilaçları yapabiliyomuş sanırım, biraz eski postları okudum da şimdi. Teşekkürler cevabınız için 🙏🏻
Betim Alpbeybi rica ederim , siz tanırsınız bebeğinizi zaten, neye tepkisi olduğunu çözmüşsünüz zaten ama içiniz rahat eder sorunca ,Allah şifa versin
Alpbeybi Asl90 kabızlığı yok aslında hatta dediğim gibi bu gece ishal hatta ishal de demiyim resmen su gibiydi kakası ve kırmızı noktalar vardı. Sıradışı bişey yemedim, şimdiye kadar da hiç böyle bi reaksiyon olmamıştı herhangi bişeye karşı. Doktora yarın sabah danışıcam hemen. Teşekkürler cevap için 🙏🏻
Asl90 Alpbeybi ishalde tahriş edebiliyor popoyu diye biliyorum inşallah öyle bişeydir. Doktora danıştıktan sonra bizede haber verir misiniz merak ettim. Geçmiş olsun