Merhaba anneler. 1 hafta önce sezaryenle doğum yaptım ve çok üşüdüğüm için sanırım grip oldum. Elimden geldiğince emzirme haricinde uzak kalmaya çalıştım ama bebeğimde de hapşuruk, burun tıkanıklığı başladı. Çok üzülüyorum önerebileceğiniz birşey var mıı ?