3 ay 17 günlüğüz ve son zamanlarda uykusunda hani bebekler bi ağlar bi güler gibi yaparlar ya uykusunda ağlıyor baya sesli içini çekerek yapıyor ama hemen kucağıma alıyorum sarılıyorum öpüyorum ama gözünü açtıktan sonra 15 20 dakika sakinlesmiyor çığlık çığlığa ağlıyor çok sık olmaya başladı çok üzülüyorum bilgisi olan var mı ne yapabilirim 😔