Toprak5102020 Meraba anneler. Normal doğum yaptım bebeğim 47 günlük ve kanamam hala devam ediyor. Bi ara azaldı gibi oldu ama daha sonralarda baya fazlalaştı. Sizinki nasıl ilerledi yada ne kadar süreye kadar normal karşılanıyor?