Hanımlar oğlum bir yaşında. Emerek uyumaya alıştı. Geceleri saat başı uyanıyor. Hatta son bir haftadır yarım saatte bir. Artık kafayı yemek üzereyim. Öğretmenim, birkaç saatlik uykuyla çalışmaya gidiyorum. Önerisi olan varsa yazsın lütfen.Gece beslenmesini kesmek istiyorum ama bunun için cesaretim ve vaktim yok. Emmeyince çığlık çığlığa ağlıyor.