Kızlar selam yardımınıza ihtiyacım var.kızım 20 aylık doğduğundan beri bibs kullanıyor.ayda 2 tane alıyorum.son iki aydır asla yeni emzikleri almıyor.sürekli gözünün önünde oyuncaklarına vs takıyorum özensin die yok.akşam uykuları derin uykusunda eskiyi çıkarıp yenisini takıyorum saniyede atıyor.eski emziğinde hali kalmamış artık durum sağlık açısındanda risk oluşturucak die korkuyorum.nası yapabilirim fikri olan varsa çok ihtiyacım var🌸