Gulcem1 Aynr16 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar bizim de bebiş 3 gün yapmamıştı sonra 3 günlük kaka yapmıştı 🤭 tabi bizim dpktorumuz 5 güne kadar yapmazsa diye fitil vermişti
GiybetReis Aynr16 10 güne kadar normal. Zeytinyağı verebilirsiniz çay kaşığından daha az. Bize doktorumuz öyle önermişti ben mamaya damlatıyordum.
SEDANURRRR Aynr16 sürekli sıvı aldığı için normal annesi, anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal karşılanıyor 🌼
Lafontein88 Gliserin fitil minik uyarmak için. 4 gün çok. Birde zeytinyağı kulak çubuğuna. Popoyu uyar.
SEDANURRRR Lafontein88 popoyu uyarmayı hiçbir doktor tavsiye etmiyor bebek alışırsa uyarmadan yapamıyor çünkü ☺️