Ecrinmina benim de benzer durumum. Tam 3 aya girerken gazsız 10-15 gün geçirdik cok sevindim damlaları keseyim diye düşündüm falan derken hiç gitmemiş gibi geri geldi. Can sıkıyor gerçekten😒 Bi de benim oğlumda laktoz cok gaz yaptığından süt ürünleri diyeti de yapıyorum. Çok baydım.. Anlicağınız peynir, süt, yoğurt, mercimek, nohut, fasülye, yaş meyve yok ama gaz var😅