Kızlar internetten ne vitamin ne de mama Ne de kozmetik ürünü almayın. Çoğunlukla sahte ürün oluyor. Zaten yorumlarda da yazıyorlar gözden kaçıyor. Özellikle trendyolda ve hepsi buradafa bazı satıcılar çok yapıyor bunu. Mesela mustelanin şampuanlarınin yorumlarini okuyun. En olumsuzlari.. ne demek istediğimi anlarsınız. 😔