İyi geceler herkese 5 ay 20 günlük bebeğim var sadece emziriyorum kilo alımı da gayet güzel acaba aç mı kalıyor uyumuyor diye düşündüm ama doyduğunu gözlemliyorum fakat geceleri çok huysuz sürekli ağlayarak uyanıyor sabah 4 de uyanıyor bidaha uyumuyor bunun sebebleri nelerdir