Deletedmom0028 Nazimmm normal sadece aşırı kanaman olursa dr gitmelisin. Ben hemen adet oldum biraz fazla surdu o kadar
Serranaile Benimde logusalığımın 30.gününde kanamam durdu ama tam 40.gün tekrar başladı adet olmuşum öyle oluyormuş yani
green Benim basladi canim 53.gun bitti kanamam surekli kanamam geldi bitti geldi bitti sonra tamamiyle 53.gpn de kesildi 60.gun regl oldum
Mehtap91 38.günüme kadar çok hafif geldi sonra durdu benim kanamamda ondan sonra kahverengi olan kanama bir tık arttı ve kırmızıya döndü bi geldi bi gelmedi falan 10 günde oyle sürdü normal mi acaba? Halada tam eskiye döndüğü söylenemez günlük ped takiorum.