NesliElisa selam cok iyi anlıyorum sizi biz de 3 aydır çekiyoruz. Maalesef kesin bir çözümü yok her cocuğa iyi gelen damla farklı. Ben biagaia 2 şişe bitirdim bir fayda görmedim. Gaz sancısı cok olunca yediklerimi yazdım. Süt ürünleri yediğimin ertesi günü bebeğimde cok gaz olduğunu gördüm. O sebeple süt ürünü cok cok az tüketiyorum ayrıca relaktaz damla ile nurse harvey şurup veriyorum. Her altını değiştirmede karnına ve ayaklarına masaj yapınca da gazını cıkarıyor. Zamanla tamamen bitmese de o ilk zamanki ıkınıp kızarmalar azaldı.