Merhaba kızlar 13 gün oldu doğum yapalı 4 gündür aşırı kötü kokulu akıntım var yanımda oturan kişinin bile alabildiği koku🤦🏻♀️😭, kanama rengide koyu yeşil kahverengi gibi bişey ve aşırı derecede kaşıntım var idrar yaparken hafif yanma var ve vajianada gerginlik var bu normal mı yoksa enfeksiyon belirtileri mi ? Dikişim olmadı doğumda