Yaşadığım yerde salgın var sanırım etrafımdaki annelerden hep ateş duydum çocuklarda. Mevsimsel de olabilir neyse ki covid negatifti 2bucuk yaşındaki kızım bi haftada atlattı ateşi vardı sadece. O iyilesirken 4bucuk aylık oğlum sümüklendi. Eyvah dedim ona bulaştırdi herhalde, bu sabah da ateşi vardı oğlumun. Ama yoğunlukla kafası sıcak. Vücudu normal elleri ayakları soğuk. Ateşini ölçtüm 38 en fazla. Diş ateşi böyle mi oluyodu unutmuşum. Huzursuz da biraz