Busraslan5 Kızlar ayak parmağımda tırnak batması gibi bişey vardı. Baya şiş ve iltihaplı ydı krem kullandım ama geçmedi ve böyle et parçası büyüdü. Ne olduğunu bilen var mı tırnak batması değil bu 😔https://imgyukle.com/i/kvF0Fy https://imgyukle.com/i/kvFAVM
Melisa59 Busraslan5 canım domatesi rendele streç le parmagin sar güzelce bolca domates içinde kalsin parmağın 3 saate bir yenile Allah’ın izniyle birkaç güne gecicek
Melisa59 Busraslan5 kesin çözüm 3 saatte bir tazele gece boyunca da kalsın ayağında bolca domates olsun ama .asit orayı temizliycek