Kızlar biliyorum daha ne istiyorsun diyeniniz olacak fakat ben bu durumdan çok muzdaribim kızımı sadece emzirmek için zorla uyandırıyorum 5 dk emiyor uyuyor gün içinde hep böyle geceleri de kendi acıktığı için uyanıyor sonra uyuyor doyduktan sonra. Ama 24 saatin sadece en fazla toplasan 3 saat uyanık kaldığı süre vardır. Yeni anneydim bu normal mi sizce yaşayanınız var mı? Bu durum kime sorsam yenidoğan çok uyur 40 tan sonra düzelir dediler ama yok. Bizim ki gerçekten hiç uyanmıyor