Eylul20201 öncelikle gecmıs olsun merak etmeyın cok korkulcak bı durum degıl. Benım bebegım uc aylıkken kum dökmüştü bezınde pembe lekeler gormustum aynı sekılde ıdrar ve kan tahlılınde cıkmıstı urık asıt krıstalı dıe gecıyo yanı bu kum demekmiş dr demıstı. Hıc bı sekılde ılac vermemıstı bol su ve bol bol emzırmeyle gectı ılk once cay kasıgıyla verdım suyu gecmedı sonra bıberonu bı dayadım sureklı yarım sastde bı verdım bıberonla suyu zorla olelıkle gectı gıttı cok sukur😇