Merhaba hanımlar.
Freely Marka Gebelik testi aldım 3 tane hepsini farklı günler de yaptım İlk ikisini sabah İlk idrarla yaptım bugün de gün ortası yaptım hepsinde de saatler sonra ikinci çizgi silik çıktı. Suyla ıslatın dendi geçerse ıslanma çizgisidir dendi onuda yaptım çizgiler duruyor geçmedi. bu durum başına gelen var mı bu marka iyimi kullananlar var mı acaba?