EMKSME Kızlar yardım lütfen. 5 aylık bebeğim var ek gıdaya basladık mamayı cok kusuyor değiştirdim yine kusuyor o yüzden gece 2 kere mama veriyorum gündüz sadece ek gıda sizce doğru mu ? Siz nasıl besliyorsunuz nolur yardım edin
emineveminigi EMKSME Hayır doğru değil çünkü adı üstünde “ ek gıda ” karnı emzirerek yada formül mamayla doymalı çünkü henüz çok küçük.. yeniden mama değişimi yapmanız gerekiyor sanırım ama en iyisi doktora danışmak.
Makaron_88 EMKSME gece 2 kere az bence çoğunluğu mama olması lazım kusması mamadan değil reflüdende olabilir
Berilelif EMKSME gece 2 kere mama uyku süresine göre değişebilir ama gündüz sadece ek gıda yanlış bence daha tadımda olmanız lazım bağırsaklarından sorun yaşayabilirsiniz