Boğazım çok şişti gribim özel hastaneye gittim yok kanında enfeksiyon vardır kan tahlili yapalım yok corona tahlili yapalım dedim corana değilim yaptırdım değilim belki olmuşundur dedi özeller corona testinden para alıyorlar ya çıktım hastaneden devlette gidicektim annem aradı bebeğim durmuyormuş eve geldim kızlar sorum şu devlette gitsem ilaç felan verirler mi yutkanamıyorum hiç canım çok acıyor 🤕 bebeğime 3 aylık bişey yaparlar mı bana ilaç serum flan emzirdiiğim için bilmiyorum