Metehann Herşeyi anlıyor. Bilmez dediğimiz şeyleri bile gösterip getiriyor. Ama dil gelişimi cok az sanki. Anlaşılır olan 7kelimesi var. Tek cocuk. Belki kardeş olsa daha cok kelime olur ama sizinkiler ne durumda acaba
Kaan01 Metehann oglum 14 aylik. Anne dede mama meme abi vs diyor amabazen soylediklerimizi tekrar ediyor. Evet, geldi dayi gibi
Pamukprensveannesi Metehann aynı durum doktor bol bol konuşmamı önerdi mesela birşey yedirir ken yedirdiğiniz her neyse o kelimeyi sürekli tekrarla algılasın dedi :) 19 aylık oğlum bu arada dün görüştüm doktorla tek çocuk