Buse_efe tuz ve seker yasina kadar yasak suan sindirim sistemi hazir degil ilk 6 ay daha sindirim sistemi olusuyor ek gida da o yuzden 6.ayda baslanmasi oneriliyor onda dahi seker ve tuz yok. Birakin emzik emmesin ya emmek zorunda degil minicik cocuk sik sik bandirip veriyorum diyorsunuz bir de lutfen doktorunuza danismadan kulaktan dolma bilgilerle cocugunuzu buyutmeyin bebeginizin sagligi icin!!! Tabi ki aglayarak iletisim kurucak hatta hic susmayacak aylarca bu boyle gidicek konusamiyor nasil derdini ifade etmesini bekliyorsunuz? Gazi vardir, sancisi vardir, uykusu vardir, actir, cok toktur vs vs vs surekli aglar buna kendinizi alistirin her bebek bu sekilde buyuyor minicik bebege arsiz demeniz cok yersiz oldu kusura bakmayin ama lutfen bu lohusa depresyonu diyin kendinizi bebeginize hazirlayin, onu cokca kucaklayin, bolca emzirin ve ona hep guzel seyler soyleyin bir omur size bagli olucak buyuk bir sorumluluk cocuk buyutmek. Sabrinizi ve sinirinizi kontrol etmenizi dilerim