Hayırlı akşamlar anneler 💐
Günlerdir aklımda olan bir şeydi birçok kullanıcının aktif olduğu saatleri seçmek istedim.
Bugün bunu aklımdan geçirirken Almanya’dan bir arkadaşım Yaren bebek için destek olur musun dedi tevafukun böylesi dedim hemen gücümün yettiğini yaptım 🤲🏻
Sizlerden ricam elinizde bulunan SMA’lı bebeklerin İBAN NUMARALARINI ya da SMS KODLARINI buraya yazabilir misiniz?
Özellikle SMS varsa İBANDAN daha kolay oluyor göndermesi en azından benim için 🧚🏻♀️
Hepinize şimdiden teşekkürler 🌺